Hoi! Ik ben Pepijn, ik ben negen jaar oud, en ik houd van muziek. Ik maak al muziek zolang ik mij kan herinneren, en kon al noten lezen voordat ik aan letters begon.
Tegenwoordig speel ik piano, en ik zing. Soms schrijf ik ook mijn eigen liedjes. Ik volg mijn muzieklessen in De Kom in Nieuwegein.
